Два года в /fg/. Войти !bnw Сегодня Клубы
Привет, TbI — HRWKA! 1033.3 пользователей не могут ошибаться! Официальная конфочка бнвача: bnw@conference.jabber.ru
?5822
говно5780
прекрасное5051
говнорашка4311
хуита3753
anime2621
linux2420
music2243
bnw2203
log2000
рашка1887
pic1842
ололо1742
быдло1419
украина1321
гімно1091
дыбр1049
роботы_не_одобряют940
сталирасты829
bnw_ppl805

В Kingdome Come есть хуй у собаки. 10/10 GOTY
#A5Y62R (1+1) / @voker57 / 19 часов назад
https://digger-online.ru/ https://vk.com/diggeronline ОМГ, це гімно дійсно популярне! Тупий клон майнкрафту! Бля, треба брати якусь іграшку зі стіму й робити власний клон, лол
#X587Z1 (0) / @hate-engine / 2 дня назад
http://www.opennet.ru/opennews/art.shtml?num=47943 "Дополнительно можно отметить второй выпуск проекта DXVK, нацеленного на создание реализации DXGI и Direct3D 11 поверх API Vulkan для предоставления возможности запуска 3D-приложений в Linux при помощи Wine. Новая версия примечательна доведением поддержки D3D11 до возможности запуска игры NieR: Automata и обеспечением начальной поддержки тестовых наборов Unigine Heaven и Unigine Valley. Из пока отсутствующих возможностей упоминается поддержка тесселяции, потокового вывода и запросов через Queries API. После доведения проекта до полнофункционального состояния, DXVK сможет использоваться в качестве основанной на Vulkan альтернативы для предоставляемой в Wine реализации D3D11, работающей поверх OpenGL. При этом разработчиками Wine уже развивается собственный проект vkd3d по реализации Direct3D 12 поверх API Vulkan. "
#E6H4ZQ (2+1) / @o01eg / 29 дней назад
Ну что, кто первым отревьюит? https://www.cryptokitties.co/
#O5X6S6 (5) / @tigrch / 77 дней назад
четам из игрулек _интересного_ выходило после 2012-го?
#Y6X8LV (40) / @anonymous / 102 дня назад
Запретим Навальному устраивать митинги в играх и стримить их! https://rublacklist.net/33343/ "Руководитель российского надзорного ведомства, выступая на конференции «Защита персональных данных», рассказал о работе над законопроектом о регулировании индустрии компьютерных игр, которую инициировали сами представители данной отрасли: «Я буквально несколько недель назад встречался с представителями игровой индустрии — и знаю, что они разрабатывают сами законопроект, который, если продвинется и будет принят, будет регулировать игровую индустрию. И на мой вопрос, почему они этим занялись, они ответили, что решили не ждать пока государство этим займется и попытались создать те условия, которые позволят и бизнесу развиваться эффективно и пользователей защитить». С кем конкретно встречался глава Роскомнадзора, а также в чём заключается суть анонсированного им регулирования, пока неизвестно."
#HRG1FZ (0+2) / @o01eg / 103 дня назад
Вырезка стрима Навального https://www.youtube.com/watch?v=sdO6oaHRqMk
#53EH88 (0+1) / @o01eg / 111 дней назад
Навальный — президент, который поведёт Россию в будущее! https://go.twitch.tv/openmega
#Y6O44S (1+1) / @o01eg / 112 дней назад
https://fee.org/articles/forget-monopoly-this-board-game-really-simulates-capitalism/ "For many of us, our first exposure to running anything like a business was the first game of Monopoly we played as children. This is somewhat problematic, to say the least. In Monopoly, the only purpose of acquiring properties and developing them is to slowly bleed your friends of all their money, giving them nothing in return. There's a better game out there; one that captures the nuances of capitalism while also being simpler and, frankly, more fun than Monopoly. That game is Karsten Hartwig's 1999 classic, Chinatown. The Quintessential Trading Game In Chinatown, players take on the roles of Chinese-American immigrant businesspeople in the 1960s. Each round, they acquire properties in Lower Manhattan's Chinatown along with business tiles that can be used to place certain types of businesses on those properties. The most profitable businesses can be formed by combining enough business tiles of the same type on adjacent properties to make one full-sized business, such as a laundromat, dim sum restaurant, garment factory, or florist. The majority of the game is spent during each of the six trading phases, during which all players can simultaneously negotiate with each other to trade properties, tiles, and cash until everyone has made every deal they want to make. This is the beauty of Chinatown: the game establishes a few simple rules for creating value, it assigns basic property rights over the tools necessary to create this value, and then it just lets things happen. The trading emerges naturally from the circumstances as each player realizes that he could be much richer if he only had that one property his friend just drew. [...] Conclusion Chinatown is far from the only excellent economic board game on the market. Power Grid, Food Chain Magnate, Brass, and hundreds more economic games explore themes of trade and commerce. But Chinatown stands out as a particularly elegant example of the genre. From an economics perspective, the great thing about the market dynamics of Chinatown is that they emerge organically from players' decisions. In many games, the economics of the game come from the mechanics created by the game designer. These are often clever and inventive, and in many cases, they reflect interesting observations about markets. But nothing quite beats the way Chinatown sets up the most simple of rules and lets the players discover the benefits of trade for themselves."
#50N5MX (0) / @o01eg / 140 дней назад
https://www.kickstarter.com/projects/roosterteeth/rwby-combat-ready/ "RWBY: Combat Ready is a cooperative board game where 2-4 players join forces to take on fierce RWBY villains and slay monstrous Grimm! Here at Rooster Teeth, we have created great shows like Red vs. Blue, RWBY, Camp Camp, and more. We took our first step in the physical game industry in 2016 when we crowdfunded and created the party card game Million Dollars, But… The Game. This year, we’re taking a massive leap forward and trying our hand at a board game. To leap into the world of board games as strongly as possible, we needed an amazing guide and developer with us. RWBY: Combat Ready is a joint creation between Rooster Teeth and Arcane Wonders, creators of other great board games like Sheriff of Nottingham, Mage Wars, and Viral. Stories have been written, art has been drawn, and original characters have been created in every shape and form. Now you and your friends can each play as one of the four main RWBY characters. Be Ruby Rose and rise to victory with her Crescent Rose; slice and dice the Grimm as Weiss Schnee, wielding her Myrtenaster; join in and fire from afar as Blake Belladonna with her Gambol Shroud; or leap in and create massive explosions as Yang Xiao Long with her Ember Celica. We’re making RWBY: Combat Ready, but we’re not able to do this alone. We need your help. We have a game idea, basic pieces, and a board, but we still have the ability to upgrade and mold this game to fit what everyone wants. Better pieces? More creatures to fight or heroes to play as? Every pledge from you amazing Backers can help shape RWBY: Combat Ready to be a board game that RWBY fans and board game enthusiasts alike want to play. We have a super cool How to Play video coming very soon featuring the cast and crew of RWBY and RWBY: Combat Ready. RWBY: Combat Ready is an exciting cooperative game for 2-4 players. It captures the flavor and excitement of the series, with fast-paced battles where all players are actively involved and engaged at the same time. Players play as one of the four main heroines in the series: Ruby, Weiss, Blake, or Yang. Each player has their own separate deck of cards representing their attacks, actions, and moves. Each character plays a little differently, using their own unique tactics and strategies. Before each game, players choose a scenario to play from the scenario book. Each scenario will have them fighting one or more battles. Battles are against a particular villain, with a particular set of rules, and may include one or more objectives. No two battles are ever the same!"
#0O4I1P (1) / @o01eg / 146 дней назад
https://twitter.com/RoosterTeeth/status/912466754194034688 "Our first board game, RWBY: Combat Ready, is coming to Kickstarter on September 27th! "
#GMDF35 (0) / @o01eg / 147 дней назад

Давайте представим мир победившего NAPчика, где невозможно присесть за нарушение авторских прав.

Как в нем могут выглядеть действия разработчиков игр, подталкивающие геймеров платить за игры, которые первые разработали?

Этично ли встраивать биткоин-локеры с гейпроном, малварь, трояны, вайпалки дисков в игру, которые бы активировались если бы пользователь в установленый срок не зарегистрировал свою копию на сайтике?

Естественно, эта информация может содержаться в файлике LICENSE без расширения, который никто не читает.

#W0T450 (59) / @ninesigns / 149 дней назад
как правильно капитализировать на модных политических и социальных тенденциях: https://youtu.be/w0ihwX0amM8
#AFGIOZ (2) / @voker57 / 153 дня назад
ipv6 ready BnW для ведрофона BnW на Реформале Викивач Котятки

Цоперайт © 2010-2016 @stiletto.